ВНИМАНИЕ, РОДИТЕЛИ! Майка предупреждава: НИКОГА не давайте това лекарство на детето си, моето почина!




Малките деца, особено бебетата са наистина чувствителни и затова трябва да се грижим много внимателно за тях, докато ги лекуваме. Една майка научи това по трудния начин, затова реши да предупреди всички родители, да не правят същата грешка, поради която тя загубила своето двегодишно дете, пише zajenata.bg.
Всъщност, когато се върнала от работа, забелязала, че детето кашля и е с висока температура.




 Решила да му разтрие гърдите с лекарство, което тя и съпругът й от години използвали за успокояване на тези симптоми.
 
Сторила това, оставила детето да спи, а след това заспала и тя. Когато се събудила сутринта, видяла, че детето не диша. Веднага го занесла на лекар, но вече било късно.
 
След като разбрали, какво се е случило, лекарите й обяснили, че мехлемът, който майката нанесла на гърдите на бебето, предизвиква повишена секреция на слуз с цели  60% и блокира дихателните пътища.




 
Лекарството съдържало камфор и изрично пишело да не се мажат малки деца с него, но тя не е прочела. Експертите казват, че децата са по-чувствителни от възрастните, тяхното тяло не може да издържи на това, което е съвсем нормално при възрастните хора. 
 
Затова родители, внимавайте с лекарствата, които давате на детето, защото трябва да бъдат съобразени с възрастта и единствено да бъдат презаписани и дозирани от лекар.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

'